سوالات خرید

آیا قیمت‌‏های هایتک نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

 سیاست قیمت‏ گذاری در هایتک مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در هایتک کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از هایتک برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در هایتک قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "اطلاعات شخصی من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات شخصی شما" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
چرا با وجود انجام عملیات در حساب کاربری و یا ثبت سفارش، هیچ ایمیلی به من ارسال نشده است؟
  • لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
     
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
  • برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "تاریخچه و جزئیات سفارش" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
     

سوالات ارسال و پرداخت

آیا برای خرید از هایتک حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در هایتک می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
  • شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
     
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از هایتک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به هایتک، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " آدرس ها"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.