سوالات خرید
1: تکمیل سبد خرید و ثبت سفارش
2: بررسی سفارش شما توسط مدیر و تایید آن
3: پرداخت از طریق لینک پیامک شده و یا از قسمت سفارشها در "حساب کاربری من"
4: ارسال توسط "هایتِک"
سیاست قیمت گذاری در هایتِک مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در هایتِک کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از هایتِک برای مشتریان به صرفه است. قیمت کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
- لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
- برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "حساب کاربری من" کلیک کنید سپس در قسمت سفارشها سوابق خرید شما نمایش داده میشوند.
سوالات ارسال و پرداخت
شما میتوانید به صورت مهمان ثبت سفارش کنید ولی باید منتظر دریافت لینک پرداخت بمانید.
بهتر است در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری و پرداخت برای شما آسان گردد .
با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش بهتر است با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در "هایتِک" میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.
- شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به هایتِک، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " آدرس ها"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.