سوالات خرید

مراحل خرید از سایت چگونه است ؟

1: تکمیل سبد خرید و ثبت سفارش

2: بررسی سفارش شما توسط مدیر و تایید آن

3: پرداخت از طریق لینک پیامک شده و یا از قسمت سفارشها در "حساب کاربری من"

4: ارسال توسط "های‌تِک"

آیا قیمت‌‏های "های‌تِک" نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

 سیاست قیمت‏ گذاری در های‌تِک مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در های‌تِک کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از های‌تِک برای مشتریان به صرفه است. قیمت کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور و یا از طریق شماره همراه وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب کاربری من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "جزییات حساب" امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
چرا با وجود انجام عملیات در حساب کاربری و یا ثبت سفارش، هیچ ایمیلی به من ارسال نشده است؟
  • لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
     
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
  • برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "حساب کاربری من" کلیک کنید سپس در قسمت سفارش‌ها سوابق خرید شما نمایش داده می‏شوند.
     

سوالات ارسال و پرداخت

آیا برای خرید از "های‌تِک" حتما باید در سایت عضو باشم؟

شما میتوانید به صورت مهمان ثبت سفارش کنید ولی باید منتظر دریافت لینک پرداخت بمانید.

بهتر است در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری و پرداخت برای شما آسان گردد . 

با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش بهتر است با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در "های‌تِک" می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
  • شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
     
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از "های‌تِک" خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به های‌تِک، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " آدرس ها"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.